Waardering over Charangat, C.C., Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland - Tiel op 22 november 2018

• N.v.t.

3.5
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik heb mijn afspraak als zeer teleurstellend ervaren. Er werd niet echt tijd voor mij genomen en ook niet goed na me vragen geluisterd laat staan dat ze beantwoord werden.Ik vind dit heel erg jammer en zal terug gaan naar mijn huisarts voor een second opinion bij een andere gyneacoloog en een ander ziekenhuis.

Reactie van/namens Charangat, C.C.

Ik vindt het vervelend voor u dat u dit zo heeft ervaren. Omdat ik me er niet geheel in herken, en er graag van wil leren, zou ik het graag met u willen bespreken. Dat kan door het maken van een afspraak via de polikliniek Gynaecologie/Verloskunde bereikbaar op 0344674045. Als u vraagt om een dubbele afspraak aan het einde van het spreekuur is er genoeg tijd.
Met vriendelijke groet, C. C. Charangat

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Charangat, C.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.