Waardering over Charangat, C.C., Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland - Tiel op 15 september 2020

3.8
  • Gynaecologie en Obstetrie

Tijdens het verwijderen van de implanon werd ik helemaal niet lekker. Assistente reageerde direct, maar arts zei niets en ging na de ingreep meteen achter de computer zitten. Kwam zeer onprofessioneel over en voelde me helemaal niet op m’n gemak. Nooit meer deze arts.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland - Tiel

Beste mevrouw, we vinden het vervelend om te lezen dat je de ingreep in ons ziekenhuis als niet prettig hebt ervaren. Wellicht is het goed om hier met elkaar nog eens op terug te kijken. Zou u daarom uw naam en telefoonnummer aan ons door willen geven via klachtenfunctionaris@zrt.nl? Dan neemt onze klachtenfunctionaris contact met u op om met u te bespreken hoe uw klacht het beste behandeld kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Charangat, C.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.