Gynaecoloog Derksen, J.G.M.

Gynaecoloog

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Derksen, J.G.M., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 20 juli 2017

Menstruatiestoornissen

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Geen goede gynaecoloog, ik was daar omdat ik problemen heb met mijn menstruatie al 3 jaar en overgangsklachten met en zonder pilgebruik heb. Ook had ik bloedwaarden die erg afwijken en hoog waren, en die konden duiden op de vervroegde overgang  Hij wilde me nog niet eens onderzoeken omdat ik nu nog geen kinderen wil, en als ik wel zwanger wil worden mag ik terug komen. Heb alleen een andere pil gehad omdat ik geen oestrogeen aanmaak. En als dan blijkt dat ik wel in de overgang ben/was dan is het toch te laat. Jammer voor je. Ik moest me vooral niet druk maken en rust nemen. Wat maakt het uit als je geen normale menstruatie heb of helemaal niet ongesteld word, dat is toch pas nodig als je wel zwanger wil worden. Misschien zit er wel een cyste of zo of is er iets anders aan de hand, maar dat hoef je dan pas te weten...Deze arts heeft mijn klachten absoluut niet serieus genomen en mij ook niet gerustgesteld. Ik wilde gewoon dat hij zou kijken of alles goed was en ik nog wel vruchtbaar ben en dus niet in de vervroegde overgang ben. Gewoon een uitslag/ diagnose. Ik ben hier niet mee geholpen en ben erg boos en teleurgesteld.

Reactie van/namens Derksen, J.G.M.

We betreuren het dat u ontevreden bent over de heer Derksen. Bij Rivas werken we elke dag aan het verbeteren van de zorg en dienstverlening. We zouden het daarom zeer op prijs stellen als u contact met ons opneemt via telefoonnummer (0183) 64 41 90 of e-mail communicatie@rivas.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Derksen, J.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.