Waardering over Eijndhoven, H.W.F. van, Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 13 augustus 2015

8.2
  • Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Deze gynaecoloog heeft mijn geplande keizersnede gedaan. Litteken ziet er keurig uit. Klein,  strak,  laag onvoorstelbaar dat uit dat streepje mijn kindje gekomen id. Tijdens de OK vertelde hij niet zoveel. (snap ik wel) controleerde of ik goed verdoofd was.  2x eerste keer voelde ik nog teveel,  wachtte netjes. Toen ik toch veel pijn kreeg, enorme rugpijn en wat onwel werd vertelde hij me hoe lang het nog ongeveer ging duren.  Aanesthesiemedewerker begeleide mij verder. Kwam na de OK kort langs om te feliciteren,  kwam terug op de rugpijn die ik had die hij niet kon verklaren. Erg netjes,  prima vent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eijndhoven, H.W.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.