Gynaecoloog Fiedeldeij, C.A.

Gynaecoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Fiedeldeij, C.A., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 12 april 2012

Ik lag, in januari 2012, met verhoogde galzurenzouten in de zwangerschap in het ziekenhuis. Dr fiedeldeij heeft ons op dat moment super begeleid. Elke keer als ze langs kwam nam ze de tijd voor ons. Ze was erg direct van communiceren. Ze vertelde ons gewoon waar het op stond. Wat we konden verwachten en wat de gevaren waren. Dit hebben we als heel prettig ervaren. Mede dankzij deze begeleiding hebben we ons erg op ons gemak gevoeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fiedeldeij, C.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.