Waardering over Gestel, I. van, Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 27 juli 2012

8.3

Ze had dienst toen ik werd opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Voor die tijd had ik deze dokter nog nooit gezien, wel andere gynaecologen van dit ziekenhuis. Ik heb haar het hele weekend gezien. Van vrijdagnacht aan mijn bed, zaterdagochtend bij de keizersnede en ook op zondag en maandagochtend kwam ze nog even controleren hoe dat het ging. Al die tijd was ze vriendelijk, goedgehumeurd en betrokken terwijl het dat weekend een drukke weekenddienst moet zijn geweest, de kraamafdeling lag vol en er ook meerdere spoedkeizersnedes zijn mede door haar uitgevoerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gestel, I. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.