Waardering over Glas, M.W., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 29 november 2016

4.0

Helaas een heel vervelende en onnodig zware bevalling gehad bij Dr Glas welke eindigde in een spoed keizersnede. Hiervoor van Dr Glas naderhand excuses ontvangen. Na een tijdje proberen lukte het maar niet om spontaan zwanger te worden en dus bij Dr Glas op de fertiliteitspoli geweest. Hij hoefde mij niet te onderzoeken, want hij had mijn baarmoeder in zijn handen gehad en daarmee was niks mis en ik werd naar huis gestuurd met de mededeling maar eens goed na te denken of dat wij dat nog wel moesten willen; een 2e kindje. Hierop volgde een verhaal over zijn relatie met zijn broers/zussen en uitleg dat kinderen alleen echt iets aan elkaar hebben als vader en/of moeder komt te overlijden, want vele handen maken licht werk... Via de HA een 2nd opinion aangevraagd in een ander ziekenhuis en daar bleek na inwendig onderzoek dat er wel degelijk van alles mis is met mijn baarmoeder. Dit verklaarde ook mijn aanhoudende pijnklachten (welke volgens Dr Glas PTSS zouden zijn, ik was meerdere malen bij hem geweest i.v.m. deze pijnklachten) en was tevens de reden waardoor het spontaan zwanger raken nooit zou zijn gelukt, na meerdere IVF pogingen in dit ziekenhuis uiteindelijk toch zwanger geraakt en daar zo blij en dankbaar voor (de kinderwens was reëel!).

Reactie van/namens Ziekenhuis Medisch Centrum Wilhelmina (WZA buitenpolikliniek) - Assen

Het spijt me dat u de door mij gegeven zorg zo naar heeft ervaren. Als ik uw beoordeling zo lees moeten wij een bizar gesprek hebben gevoerd en zo herken ik het niet: niet in de inhoud en niet in de vorm zoals u die beschrijft.
Ik ben blij dat u zich elders goed behandeld weet en zou willen dat u en ik er samen uitgekomen waren; nu lees ik het online. Mocht u nog behoefte hebben aan een gesprek dan bent u vanzelfsprekend van harte welkom. Het is immers niet de bedoeling dat u er met een slecht gevoel op terugkijkt. Met vriendelijke groet

Met vriendelijke groet,
Maarten Glas, gynaecoloog
Wilhelmina Ziekenhuis Assen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Glas, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.