Gynaecoloog Haar, J.F. ter

Vrouw
Specialisme
Urogynaecologie
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Haar, J.F. ter, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 13 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Menstruatiestoornissen

Deze nep-hartelijke dokter raakt gegevens kwijt, kan na 9 maanden nog steeds niet overweg met het ‘nieuwe’ computersysteem, geeft uit zichzelf geen enkele informatie over alternatieve behandelingen en wil het liefst direct opereren onder narcose zonder te weten wat er precies aan de hand is. Dat heet “see and cure” volgens haar, maar ik noem het “we kijken wel en we doen maar wat”. Is te beroerd om aan haar collega te vragen naar uitkomst van hysteroscopie (ze kon de diagnose van die collega niet eens lezen!) want ze had wel 40 patiënten op 1 dag. Heb meerdere keren urenlang moeten wachten en twee keer onnodig erge pijn moeten verdragen. Houdt zich niet aan de uitdrukkelijke afspraak om een foto door te sturen naar mijn huisarts. Kan na twee echo’s en een hysteroscopie nog steeds geen antwoord geven op de vraag “wat heb ik eigenlijk?”. Waardeloze arts die zich enorm zou moeten schamen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haar, J.F. ter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.