Waardering over Havenith, B.P.M.G., Overige kliniek Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 13 juni 2012

Barbera Havenith is duidelijk erg deskundig, wist direct de diagnose te stellen en daarmee onzekerheid weg te nemen. Liet me daarop niet wachten en begreep dat dat het eerste is wat je wilt weten. Ze was begripvol, betrokken, nam de tijd voor onderzoek, uitleg en advies en was daarin erg geruststellend. Zij zorgde er tevens voor dat overige betrokkene als huisarts en specialisten geinformeerd zijn. Bovendien kon ik binnen een dag terecht. De vrouwenpoli Boxmeer is een zeer prettig ingerichte praktijk waar je je direct op je gemak voelt en waar men veel oog voor privacy heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Havenith, B.P.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.