Waardering over Havenith, B.P.M.G., Overige kliniek Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 23 februari 2016

• SOA's

Dokter Havenith heeft de kwaliteit van mijn leven drastisch veranderd in positieve zin. Ik kwam bij haar met een vaginale klacht waar ik al twee jaar mee liep maar ik ben veel verder geholpen dan ik voor mogelijk hield. Twee jaar lang heb ik de huisarts bezocht, een gyneacologe in het Deventer Ziekenhuis bezocht, onderzoeken en tests gehad, niemand kon iets vinden. Dokter Havenith constateerde bij het onderzoek al direct dat er iets niet in orde was. Na enige tijd kwam de uitslag van de test: ik was besmet geraakt met de bacterie mycoplasma, een SOA. Bij navraag kwam ik erachter dat hierop niet wordt getest bij de huisarts, de gyneacoloog in het ziekenhuis maar ook niet bij de SOA klinieken en bij het UMC hadden ze er ook nog nooit van gehoord. Dokter Havenith vroeg tevens naar mijn algehele gezondheid en ik gaf aan dat ik voor een heel groot deel van mijn leven een chronisch gebrek aan levenslust had en mij ellendig voelde. Ik gaf aan dat de pillen en therapie tot nu toe niet hadden geholpen. Dokter Havenith heeft naar mij geluisterd en ik voelde mij gesteund. Zij heeft bij mij bloed afgenomen en een test laten uitvoeren en op basis daarvan een advies gegeven over voeding en heeft mij specifieke aminozuren, vitamines en mineralen voorgeschreven. Na drie weken merkte ik bij mijzelf op dat mijn gedachten in positieve zin waren veranderd en dat ik meer energie had. In de periode daarna werd dit nog beter. Ik kan volop functioneren en zit lekker in mijn vel. Mijn depressieve gedachten zijn verdwenen en ik ben nog niet eens klaar met de volledige behandeling! Ik ben haar heel dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Havenith, B.P.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.