Waardering over Havenith, B.P.M.G., Overige kliniek Vrouwenpoli Boxmeer - Boxmeer op 26 juni 2019

• Menstruatiestoornissen

Echt een super dokter is Barbara Havenith! Vanmiddag (25-6-19) mijn 4de consult gehad bij deze arts. Ik ben erg op mijn gemak bij haar. Ze is heel fijn in omgang en een lieve bijzondere vrouw, ze legt alles heel goed uit, haar adviezen en uitslagen van onderzoeken ontvang je ook per e-mail, ze is erg nauwkeurig, ze neemt de tijd voor je en ze straalt zoveel rust uit, er is ruimte voor een lach en een traan tijdens het consult. Het mooiste aan haar vind ik denk ik nog wel de “ passie” die ze uitstraalt voor haar vak en de wijze waarop ze alles uitlegt. Afhankelijk of ik met de auto of openbaar vervoer reis, ben ik 1 tot 1,5 uur onderweg (enkele reis) en dat is het mij meer dan waard. Voor mij geen andere gynaecoloog meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Havenith, B.P.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.