Gynaecoloog Heese, A.H.M. van

Gynaecoloog

5 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Overige kliniek Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam

17 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden en alles is mij goed en duidelijk uitgelegd. De afspraak was ook op tijd en liep niet uit, wat ik heel prettig vindt. Kortom , prima geholpen en aan te bevelen.

1 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Dr van Heese was ontzettend professioneel en vriendelijk. Ik had mij geen betere gynaecoloog kunnen wensen.

30 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik werd helemaal gerustgesteld en alles werd heel goed uitgelegd. Met een lach op ons gezicht reden mijn moeder en ik terug naar huis. Mw van Heese lijkt me een heel fijn mens, maar in ieder geval...

29 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk, vertrouwd, heldere uitleg. Ondanks mijn angsten en zeer prettige ervaring.

9.9

22 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik kon dezelfde dag nog terecht voor mijn klacht terwijl er bij andere zorgverenleners een wachttijd van 3 weken was. Ook werd ik exact op de tijd van de afspraak geholpen (geen wachttijd). De...