Waardering over Hendriks, D.J., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 8 september 2011

In novenber 2010 bij deze arts geweest omdat mevr Sherary op vakantie was i.v.m onderbuikpijnen bekken. Schreef Qlaira voor. En heeft een kweek afgenomen.(achteraf bleek dit voor geslachtsziekte te zijn) ondanks dat ik 1 partner heb.Stelde voor bij aanhoudende klachten de baarmoeder eruit te halen maar dat is nogal wat. Met de belafspraak zou ik gebeld worden door een andere gynaecoloog waar ik nog nooit ben geweest dkt Berger. Uiteindelijk werdt ik toch gebeld over de uitslag door dkt Hendriks zelf. Alleen de uitslag zelf heeft hij 5 maanden later naar mijn huisarts gestuurd dat is wel vrij laat. Nu pas geleden heeft hij een kijkoperatie in augustus 2011 gedaan. en wat verklevingen los geknipt bij darm eileider en bekkenwand. Eerst zou dr Gietelink dit doen maar had een lange wachtijd.I.v.m mijn pijnklachten duurde dit te lang. Personeel van de O.K waren heel vriendelijk en afdeling gynaecologie. Nu moet ik over 4 weken terugkomen voor controle. Verpleegkundige vroeg bij wie ik terug wilde komen bij dkt hendriks of mevr Sherkary, omdat ik bij haar ben geweest voor me bekkenbodemklachten. Maar op mijn afsprakenkaart staat dr Gietelink. Gelukkig is deze operatie goed verlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hendriks, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.