Waardering over Hoven, M. van, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 8 juni 2011

9.3

Wel wat tijd in ziekenhuis Hilversum doorgebracht bij Dr van Hoven, Dr Koppenol en Dr Bon ivm PCO, IUI, zwangerschapsvergiftiging en twee bevallingen. Persoonlijke aandacht, de assistentes waren geweldig en behulpzaam en dr van Hoven was erg hartelijk, vriendelijk en behulpzaam. Dr Bon was ook zeer kundig, maar hij was wat zakelijk wat ik iets minder prettig vond. Dr. Koppenol was een goedlachse en daadkrachtige man. Ik voelde mij geen nummer, maar een mens dat geholpen werd met haar kinderwens. En het is gelukt: ik heb er twee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoven, M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.