Gynaecoloog Jager, W.

Gynaecoloog

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Jager, W., Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 30 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Zwangerschap

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Mijn bevalling verliep heel slecht, mede omdat mevr.Jager een verkeerde diagnose stelde. Het werd mij duidelijk  bij de 2e bevalling in een andere ziekenhuis, die wel voorspoedig verliep. Er was geen communicatie over waarom een ks uitgevoerd moest worden en over de ontstane complicaties o.a. mislukte ruggenprikken, waar ik nog steeds last van heb. Ks is slecht uitgevoerd, gelukkig is dit bij de 2 de bevalling weer goed gekomen. Moest zelf alles uitzoeken, niet verwijzen naar de andere specialist/prakrijk, die mij kon helpen. Zij is totaal niet betrokken bij een  patiënt, bot en onprofessioneel.

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

Mw. Jager staat open voor een gesprek om uw helaas negatieve ervaring alsnog te bespreken. Neemt u s.v.p. contact op met 0495-572205 (Patiënteninformatie) wanneer u op dit aanbod zou willen ingaan. We kunnen dan een afspraak voor u maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jager, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.