Waardering over Jeurgens-Borst, J.C.M., Ziekenhuis Gesloten: Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 1 oktober 2018

• N.v.t.

3.0
  • Gynaecologie en Obstetrie

De op de website vermelde wachttijd van 10 dagen werd in de verste verte niet gehaald, mijn eerste afspraak was 5 weken na de verwijzing ivm niet te verwijderen spiraaltje en een myoom dat op de echo daarbij ontdekt was. Ik had hoge verwachtingen van deze specialist mede gezien de waarderingen hier. Ook ik werd eerst door een arts in opleiding meegenomen naar een aparte spreekkamer waar algemene vragen werden gesteld en vragen met betrekking tot mijn klachten. Hierna moest ik weer plaatsnemen in de wachtkamer terwijl een en ander besproken werd met de gynaecoloog. Eenmaal binnen werden de gegevens in het dossier gecheckt en vervolgens gingen we richting onderzoekskamer. Inwendig onderzoek en echo. Myoom van 4,3 bij 5,4 cm en het is verkalkt. Zelf heb ik het scherm niet gezien. Terug in de spreekkamer werd getekend waar het myoom zat en ik hoefde me er geen zorgen over te maken. Ik moest een afspraak maken voor een hysteroscopie om het spiraaltje te verwijderen. Ondanks het feit dat ik in het gesprek met de arts io en bij het gesprek met de gynaecoloog heb aangegeven dat ik bij de vorige pogingen om het te verwijderen bijna flauw ben gevallen van de pijn word ik weggestuurd met een recept voor pijnstillers die gewoon bij het Kruidvat te krijgen zijn. Morgen bel ik het ziekenhuis om de hele boel af te blazen. Laat dat spiraaltje maar zitten en de buikkrampen en drukpijn rond de baarmoeder (myoom?) bestrijd ik wel met pijnstillers. Voor mijn 4 maanden zwanger buik koop ik wijde kleding, probleem opgelost. Jammer van het eigen risico....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jeurgens-Borst, J.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.