Gynaecoloog Kasteren, Y.M. van

Gynaecoloog

Er zijn 16 waarderingen Waarderen

Waardering over Kasteren, Y.M. van, Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 10 augustus 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Zwangerschap

Specialisme

Bloedprikken/afnamelaboratorium

Bij 17 weken zwangerschap ben ik met acute buikpijn en harde knobbel, die voelbaar was door mijn buik naar nwz doorgestuurd door mijn verloskundige. Dr. Van Kasteren was die dag de acute arts. Bij binnenkomst was ze erg gehaast en ik moest zonder uitleg gelijk op de tafel liggen voor de echo. Er werd een vleesboom geconstateerd die uit mijn baarmoeder groeit. Niks aan te doen, maar verder ook geen advies. Gevraagd of ik nog kan doen om de hevige pijn te verlichten, maar daar werd over gedaan alsof ik mij aanstelde en gewoon door moet gaan en vooral lekker genieten van mijn zwangerschap. De dagen erna was de pijn niet te doen en ik kon letterlijk niks. Mijn baarmoeder was constant gespannen waardoor ik telkens weeën kreeg. Nader heb ik contact gezocht met een andere gynaecoloog, die gaf aan dat ik rust moet houden en vooral mijn buik ontzien. Kort gezegd was alleen de constatering van dr. Van Kasteren dat er een vleesboom zit goed gegaan. Aan de rest had ik niks.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kasteren, Y.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.