Waardering over Kerkhof, M.H.H.M., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 13 augustus 2015

9.3
  • Zwangerschap
  • Verloskunde

Na een vergevorderde miskraam werden wij in 2012 met veel verdriet naar huis gestuurd door mevrouw Kerkhof. Ze was duidelijk en rationeel maar ook erg meelevend en meegaand. In 2014 konden wij samen met haar onze blijdschap delen; we kregen een zoon. Met veel plezier en professionaliteit heeft Mieke ons geholpen tijdens deze.zwangerschap. Er konden wat risico's ontstaan richting de bevalling en toch voelden wij ons geen moment bang voor de toekomst. Onze zoon is kerngezond, 5 maanden oud nu en dat komt mede door alle positiviteit die Mieke aan ons doorgaf. Mieke is emphatisch, humoristisch, professioneel en doelgericht. Iedereen aan te raden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkhof, M.H.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.