Waardering over Kleiverda, G., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 5 november 2014

• Menstruatiestoornissen
  • Gynaecologie en Obstetrie

Het was geweldig om dr.Kleiverda voldoen aan al mijn vragen was het antwoord. Ik kan niet klagen ik ben zo tevreden van mijn aanstelling dr.Kleiverda kent haar baan het meest importa ze neemt het serieus. im zo blij dat ik dr.Kleiverda vandaag gehad. dank u dr.Kleiverda. It was great to meet dr.kleiverda all my questions was answer. i cant complain i am so satisfied of my appointment dr.kleiverda knows her job the most importa she takes it serious. im so glad i had dr.kleiverda today. thank you dr.kleiverda.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kleiverda, G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.