Gynaecoloog Knipscheer, H.C.

Gynaecoloog

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Knipscheer, H.C., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 1 oktober 2017

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik had een zeer groot abces van 16 bij 12 cm  aan mijn eierstok waar ik veel last van had. Normaal zou dit operatief verwijderd moeten worden. Maar wegens andere problemen zou een operatie een zeer groot risico zijn met grote kans op complicaties. Dr. Knipscheer was zeer begaan met mij en ging op zoek naar alternatief. Hij is zeer open, eerlijk en meegaand. Je ben absoluut geen nummer bij hem. Alternatief is gelukt en abces is verdwenen. Ik heb meerdere gynaecologen meegemaakt en al zou ik bij wijze v spreken in Limburg wonen, zou ik er een reis voor over hebben om bij hem in Hoofddorp geholpen te kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Knipscheer, H.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.