Gynaecoloog Koks, C.A.M.

Vrouw
Specialisme
Voortplantingsgeneeskunde
Er zijn 7 waarderingen Waarderen

Waardering over Koks, C.A.M., Ziekenhuis Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven op 29 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik vond dit een hele onaardige vrouw. Luistert niet naar je verhaal. Komt vervolgens met uitleg waaruit blijkt dat ze de kern van je klachten niet heeft gehoord. En toont totaal geen erkenning of begrip voor de serieuze klachten die er zijn. Door haar ben ik me een aansteller gaan voelen en gaan denken dat het tussen mijn oren zit en heeft ze me geestelijk goed geraakt..... Een andere gynaecoloog die ik later op de ehbo trof omdat de pijn te erg was en ik in huilen uitbarstte omdat ik ten einde raad was zag aan me dat ik echt pijn had en zei dat ik geen aansteller ben en heeft me nu verder goed geholpen. Heel simpel door te luisteren.En dankzij een andere specialist die ook meedenkt is er nu een diagnose gesteld en is er zicht op een leven zonder pijn. Ik ben dus op zijn zachts gezegd not amused over deze werkwijze van deze 'arts' .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koks, C.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.