Waardering over Linden, P.J.Q. van der, Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 6 september 2019

9.7
  • Gynaecologie en Obstetrie

Vanaf het moment dat er een tumor werd gevonden in mijn eierstok tot de geboorte van mijn tweede kind is dokter Van der Linden mijn arts geweest. Deze periode behelste in totaal 14 jaar, met daarin operaties, miskramen, IUI behandelingen, vervelende onderzoeken, nare behandelingen slecht-en goed nieuws gesprekken met als resultaat twee gezonde kinderen met een gezonde mama. Dokter van der Linden is nuchter, to the point en medelevend. Luisterde en vroeg  zonodig door om tot de kern te komen. De dokter gaf mij het vertrouwen dat ik keuzes kon maken die goed waren voor mijn lichaam of voor mijn kinderen. Geen ouderwetse methodes maar altijd op de hoogte van de laatste mode. Ook prettig, dokter Van der Linden is vrijwel altijd op tijd wanneer je een afspraak hebt. Ik kan alleen nog maar heel veel dank uitspreken voor de kennis en kunde, vriendelijkheid, luisterend oor en soms ook humor van dokter Van der Linden. Zonder hem was ik niet de moeder van twee prachtige kinderen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linden, P.J.Q. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.