Waardering over Meershoek, A.P.J., Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 14 september 2020

1.1
  • Gynaecologie en Obstetrie

1e gesprek in 2010 gehad in Helius Hellevoetsluis door gynaecoloog Meershoek ging over Essure toen doorverwezen naar ruwaard van putten voor het plaatsen van de Essure een andere gynaecoloog heeft toen de veertjes geplaatst. 4 jaar later wegens ernstige pijn klachten naar het nieuwe weergors gegevens opgevraagd van weel Bethesda ziekenhuis omdat ik de essure veertjes had .Hij kon toen met deze echo niet verklaren waarom ik klacht had !! Nu heb ik een klacht ingediend bij van weel Bethesda ziekenhuis en nu willen ze mijn klacht niet in behandeling nemen ,omdat hij nu zegt dat ik al een gesprek heb gehad in het ruwaard van putten ziekenhuis begin 2020 over de echo van weel Bethesda ziekenhuis wat absoluut niet waar is !! Deze zijn appart .Ik wil nog steeds een gesprek met gynaecoloog Meershoek! omdat deze klacht gaat over het niet verklaren van uitleg echo 2014 echo Weel Bethesda ziekenhuis. Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in gynaecoloog Meershoek ! Hierbij de klacht !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meershoek, A.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.