Gynaecoloog Minderhoud-Bassie, W.

Gynaecoloog

Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Minderhoud-Bassie, W., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 6 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Van een specialist verwacht ik specialistische zorg. Iemand die kennis van zaken heeft en d tijd neemt om mij alles uit te leggen. Bij elkaar ben ik 5 minuten binnen geweest. Werd er niet naar mijn verhaal geluisterd. Werden de vragen genegeerd of was de reactie 'overleg met je huisarts'. Vervolgens sturen ze de informatie naar de verkeerde huisarts en ben ik nog geen steek verder. Moet ik zelf regelen dat de formulieren bij mijn huisarts komen en kan de huisarts mij niet vertellen wat er aan de hand is. Op z'n minst had je mijn dossier in kunnen lezen en zien dat een bezoek aan de gyneacoloog erg beladen is. De waarderingen van internet had ik in eerste instantie in twijfel genomen. Gaf haar een eerlijke kans. Als je in een beroep als deze zo hard bent, niet meelevend en geen ruimte heb voor de ander. Dan weet je niet hoe belangrijk je baan is en wat je kan betekenen voor je patiënten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van ervaringen van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris die aan het ziekenhuis verbonden is.
U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het mailadres klachten@stjansdal.nl . Als u uw telefoongegevens hierop achterlaat neemt de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Minderhoud-Bassie, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.