Gynaecoloog Molkenboer, J.F.M.

Gynaecoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Molkenboer, J.F.M., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 30 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben na een nare ervaring, in het boven IJ ziekenhuis in Amsterdam, op advies van een vriendin voor een second opinion terecht gekomen in het Spaarne Ziekenhuis. Daar kwam ik op de afdeling gyneacologie in een warm bad, eerst bij een andere arts er werd namelijk in instantie gedacht dat ik een vleesboom had. Diverse behandelmethode die de klachten zouden moeten verhelpen niet zoals.; De pil en  baarmoederslijmvlies verwijderen. Ik ben toen doorverwezen naar dr. Molkenboer voor het verwijderen van mijn baarmoeder. Ik heb een laperoscopische operatie ondergaan. Alles ging vanaf opname, operatie tot aan ontslag naar alle tevredenheid. De Goede nazorg en fijn verblijf in het ziekenhuis waren zeer prettig.Ik vind dr Molkenboer een prettige arts in de omgang, hij is ervaren en gaf mij een gevoel dat ik in goede handen was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molkenboer, J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.