Waardering over Mulder, R.J.A.B., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 7 oktober 2020

3.7
  • Sterilisatie vrouw
  • Gynaecologie en Obstetrie

Deze arts heeft een vlotte babbel.. Kwamen voor verkennend gesprek voor sterilisatie (vrouw) in november 2019. Verteld dat we dit overwogen om te laten doen en gevraagd naar voor en nadelen, risico's etc.. Ook verteld dat we hier niet voor verzekerd zijn en we de behandeling pas volgend jaar willen laten doen als we een aanvullende verzekering hiervoor hebben afgesloten. Was geen probleem verzekerde hij ons, qua dekking, de behandeling zou pas volgend jaar plaats vinden. Verder werden we enigzins verrast door een inwendig onderzoek op het eerste consult, hadden we niet verwacht. Zou wel zo netjes zijn geweest dit van tevoren aan te geven. Uiteindelijk.. zelf de rekening gepresenteerd gekregen.. doordat de dokter vorig jaar een dbc heeft geopend en die datum als startdatum voor de behandeling geldt. Daarom ondanks aanvullende verzekering geen dekking.. Meer premie.. en een rekening van ruim 1200,- . Zegt achteraf kan er niks aan doen helaas.. erg misleidend!

Reactie van/namens Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond

Wat vervelend dat u ontevreden bent over dokter Mulder. Graag willen wij met u hierover in contact komen. Mocht u dit wensen, kunt u contact opnemen met ons, via E: communicatie@lzr.nl of tel: (0475) 38 25 15.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mulder, R.J.A.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.