Waardering over Mulder, R.J.A.B., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 19 augustus 2013

Zeer goede, accurate en oprechte gynaecoloog. Bij problemen na de spoedkeizersnede van ons eerste kindje heeft hij de juiste diagnose kunnen stellen en oplossen. Hiervoor hadden we een andere gynaecoloog, welke deze diagnose niet kon stellen. Na de goede ervaring met dokter Mulder durfde we een tweede zwangerschap toch aan. Deze zwangerschap verliep niet goed, maar dokter Mulder wist altijd goed te handelen, luisterend oor te bieden en informatie en tips te geven. De keizersnede en herstel van de problemen van de eerste keizersnede zijn goed opgelost. Ook de nazorg is prima. Een dossier wordt niet zo maar gesloten, deze ervaring hadden we bij de andere gynaecoloog wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mulder, R.J.A.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.