Waardering over Nijhuis, E.R., Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 10 januari 2017

3.2
  • Gynaecologie en Obstetrie

Deze mw heeft mij veel onrust gegeven. Gaf een totaal verkeerde diagnose, de zgn wondercyste. Ik moest beslissen in 2 weken tijd of ik me wilde laten opereren of niet. Volgens haar diagnose was opereren zeker noodzakelijk omdat zo een cyste makkelijk knappen kan, met alle gevolgen van dien. Ze sprak over wat er wel niet allemaal gebeuren kon als de cyste knappen zou. Ik werd er erg anstig van. Twee heel moeilijke weken gehad en besloten (ik had geen keus voor mijn gevoel) om me te laten opereren. Dus op poli door gesproken en voor de zekerheid toch nog even kijken dmv echo. Cyste niet meer te bekennen! Ze snapte er niks van en had zoiets nog nooit mee gemaakt. Ze kleurde er van, en wist niks zinnigs meer te zeggen. Ik ging er natuurlijk opgelucht weer weg, maar boos en teleurgesteld over haar handelen. Ik ben naar een andere collega gegaan en die wist mij weer gerust te stellen. Nee, deze dame nooit weer.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

Geachte mevrouw, wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek over deze ervaring. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze site, www.nijsmellinghe.nl of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nijhuis, E.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.