Waardering over Persoons, J.H.A., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 23 augustus 2016

9.8
  • Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Zwanger van een eeneiige tweeling,tweede afspraak was met dr Persoons en was veel aangenamer als onze eerste afspraak met een andere gynaecoloog. We hadden gelijk gevoel dat er tijd voor ons werd genomen en echt werd geluisterd.Hij zei ons ook "als je er voor kiest bij mij onder behandeling te blijven,moet er rekening meehouden dat ik uit kan lopen,maar ik neem daarnaast wel de tijd voor al jullie vragen" en dat heeft ie zeker waargemaakt.In zijn vakantie hebben we hem dan ook gemist!Deze man werkt met passie en vanuit zijn hart,daar kunnen anderen zeker nog van leren. Wij raden hem iedereen aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Persoons, J.H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.