Waardering over Pieterse, Q.D., Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 2 augustus 2018

9.7
  • Vruchtbaarheidsproblemen
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ontzettend goede gynaecoloog die goed op de hoogte is van alle uitkomsten van nieuwe onderzoeken. Ze heeft ons begeleid richting zwangerschap (kijkoperatie en onderzoeken naar aanleiding van deze operatie). Ze legt alles duidelijk uit en overlegt daarna met je over welke aanpak/behandeling het beste voor je is, maar ook wat het beste bij je past.Toevallig had dr. Pieterse ook dienst in de operatiekamer toen ons zoontje zich aandiende. Ze heeft hem met een keizersnede gehaald en ook dit weer naar volle tevredenheid. Fijne sfeer tijdens de keizersnede, litteken netjes laag en helemaal goed hersteld. Een aantal dagen later, kwam ze zelfs nog even twee tellen binnen lopen voor een praatje zonder dat er een medische reden voor was. Erg betrokken dus.Het is een geweldig mens. Ze is menselijk en ontzettend kundig! Ik zou haar absoluut aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pieterse, Q.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.