Waardering over Poeschmann, R.P., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 2 augustus 2016

• Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Gynaecoloog Poeshmann was van het begin van de zwangerschap tot de bevalling zeer betrokken. We waren erg zenuwachtig, echter heeft hij door zijn deskundigheid en zijn betrokkenheid ons zodanig gekalmeerd, waardoor alles (bijna) zonder stress is verlopen. We zijn zeer tevreden over hem en hopen bij de volgende zwangerschap/bevalling wederom door hem worden behandeld.Het is heel moeilijk om in woorden te omschrijven hoe tevreden en dankbaar we zijn. Het zijn geen complimenten echter gebaseerd op waarheden. Dokter poeshmann is een zeer sociaal persoon die een enorme inlevingsvermogen heeft en alle tijd neemt en naar je luisterd zodat je met een super goed gevoel de deur uit gaat en je goed voorbereid tijdens je zwangerschap, tijdens je bevalling, zelfs na je bevalling. Dokter wij zijn u heel erg dankbaar en dit zal ons altijd bijblijven.

Reactie van/namens Robin Kwakman (MST)

Hallo,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik ga uw cijfers delen met de dokter.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poeschmann, R.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.