Gynaecoloog Robertson, E.A.

Gynaecoloog

57 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Overige kliniek Vrouwenkliniek Zuidoost, polikliniek voor gynaecologie - Amsterdam

23 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden. De arts gaf duidelijke uitleg!

9.3

16 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Betreffende Vrouwenkliniek Zuidoost, goede zorg, voorlichting en afhandeling uitmuntend. Plus een hele prettige en sfeervolle omgeving waarin je je als vrouw veilig voelt. Kortom meer dan uitstekend.

16 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne, lieve professionele gynaecoloog. Laat jou snel op je gemak voelen. Ze gaf mij enkele behandel opties voor mijn klachten en begeleidde mij hier stap voor stap in wat ik duidelijk en prettig...

10 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Mw E.A. Robertson is zeer deskundig en luistert goed.Goed advies gekregen. Warme en hartelijke gynaecologe.

25 februari 2019 - Geplaatst door de redactie

Bij de vrouwenkliniek hebben ze me goed/deskundig geholpen. Ik ben zeer tevreden.

11 februari 2019 - Geplaatst door de redactie

Ten eerste is de vrouwenkliniek een prettige plek met een goede sfeer.De behandelaar was duidelijk en stelde me op mijn gemak.Ze vertelde hoe het onderzoek in zijn werk ging.Ik kon op het scherm...

26 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne ervaring! Ik keek behoorlijk op tegen het verwisselen van mijn spieraal maar het was met de begeleiding goed te doen en het was zo gepiept.

14 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Mevr Robertson heeft me gerust gesteld en verteld wat er aan de hand was.

8 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Uitzonderlijk prettige arts. Deskundig en rustgevend.

7 december 2018 - Geplaatst door de redactie

Kleine gespecialiseerde kliniek. Zeer toegankelijke en zorgzame artsen. Prettige sfeer.

22 november 2018 - Geplaatst door de redactie

Na verwijzing huisarts meteen zelfde middag een afspraak kunnen maken en werd meteen adequaat voorgelicht met betrekking tot een voor mij geschikte behandeling.In de praktijk hangt een prettige en...

13 november 2018 - Geplaatst door de redactie

afspraak keurig op tijd, professionele, respectvolle en open benadering. adequate behandeling.de no nonsens sfeer waarbij wel duidelijk persoonlijke interesse wordt getoond en waar tijd wordt gemaakt...

9.7

16 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Het lukte mijn huisarts niet om de spiraal te plaatsen, en ik kon dezelfde dag nog bij Dokter Robertson terecht. Erg vriendelijke, zorgzame, ervaren en kundige gynaecoloog. Helemaal tevreden met deze...

9.6

26 maart 2018 - Geplaatst door de redactie

Vanaf de eerste seconde stelde mevrouw Robertson mij erg op mijn gemak. Ging zeer vriendelijk met de coassistente om die het onderzoek bij mij uitvoerde. Mevrouw Robertson is zeker van haar zaak en...

7 maart 2018 - Geplaatst door de redactie

Echt een fantastische gynaecoloog! Hiervoor 2 andere gynaecologen gehad in verschillende ziekenhuizen, konden me niet (goed) vertellen waar de menstruatiepijnen vandaan kwamen. Dokter Robertson wist...

21 februari 2018 - Geplaatst door de redactie

Vandaag heb ik een spiraal laten zetten maar helaas was ik iets verlaat voor de afspraak maar d at vond mevrouw Robertson gelukkig geen probleem ondanks dat ze aangaf dat ze heel stipt met de tijd...

1 februari 2018 - Geplaatst door de redactie

Gynaecoloog Robertson heeft verstand van zaken, is professioneel, geruststellend, duidelijk en neemt de tijd om uit te leggen wat er aan de hand is / moet gebeuren. Een fijne arts die ik alle vrouwen...

31 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Fijne, warme omgeving. Vriendelijk personeel. Vakkundig, secuur en snel werken. Met veel respect bejegend.

29 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijk en heel bekwaam. Ze ziet je als persoon, luistert goed, neemt de tijd, legt uit wat ze precies gaat doen en wat ze aan het doen is terwijl ze bezig is. Ik ben heel tevreden en ga...

7 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Prettig, warm, professioneel.