Waardering over Roelofsen, J.M.T., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 25 januari 2018

9.7
  • Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Begon bij Dr Roelofsen voor een vruchtbaarheidstraject. Na 7x IUI was het raak!Uitstekende begeleiding, zeer prettige arts, altijd in voor een grapje.Tegen het einde van de zwangerschap was er zwangerschapscholestase geconstateerd en ik werd direct scherper in de gaten gehouden middels CTG en bloedonderzoeken.Zeer fijne no nonsens arts en we waren dan ook uitermate blij om te horen dat hij dienst had toen onze kleine man de vliezen had gebroken.Zelfs in de ok nog liggen grappen met Dr Roelofsen, we zijn heel blij dat hij van begin tot einde de begeleiding heeft gedaan en we, mede dankzij hem, nu 2 hele mooie kindjes hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelofsen, J.M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.