Waardering over Roelofsen, J.M.T., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 9 juni 2011

7.7

Ik lag voor de bevalling van mijn 1e dochter in het ziekenhuis. Eerst thuis geprobeert natuurlijk maar de ontsluiting bleef uur na uur "hangen" op 4 centimeter. Na diverse verloskundigen en andere specialisten aan mijn bed gehad te hebben, vond dr. Roelofsen het op een gegeven moment wel best en besloot een keizersnede uit te voeren. De hele voorbereiding en procedure zelf heb ik al zelf professioneel ervaren en ik ben op geen enkel moment bang geweest of mij niet op mijn gemakt gevoelt. Zeer doortastende arts die na alle poespas aan mijn bed een beslissing durfde te nemen en die ook zeer duidelijk nam. Heel fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelofsen, J.M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.