Waardering over Schöls, W.A., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 14 augustus 2015

5.0
  • Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Dokter Schöls is een betrokken arts en ik vond de gesprekken heel prettig en voelde me zeker begrepen. Echter, hij en zijn collega gynaecologen hebben bij mij twee maal de complexiteit van de bevalling onderschat. In 2011 en 2013 ben ik in het Meander bevallen. Beide keren werd het een ongeplande keizersneden. De eerste keer is daarbij mijn blaas geraakt, waardoor ik weken met een verblijfscatheter heb gelopen. De tweede keer is, door de dienstdoende gynaecoloog, toch weer te lang geprobeerd om het een natuurlijke bevalling te laten zijn. Bij de keizersnede bleek uiteindelijk dat mijn baarmoeder was gescheurd. Door vele verklevingen in mijn buik door een voorgaande operatie is een natuurlijke bevalling voor mij blijkbaar niet mogelijk en keizersnedes zijn ingewikkelder dan normaal. Mijns inziens heeft de maatschap gynaecologie tweemaal de complexiteit van mijn bevalling/ keizersnede onderschat. Mijn kinderen zijn uiteindelijk veilig ter wereld gekomen, maar de complicaties voor mij waren denk ik te voorkomen geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schöls, W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.