Waardering over Scholten, P.C., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 13 september 2011

4.5

Ik kwam bij deze gynaecoloog in verband met een stuitligging (36 weken). Het was duidelijk dat een keizersnede in zijn ogen geen optie was, ondanks het feit dat de verwachting was dat het een groot kind zou zijn. Op mijn opmerking dat ik erg tegen de bevalling op zag vanwege een eerdere moeizame bevalling van een groot kind, kreeg ik het volgende terug: 'Alle vrouwen zijn na de geboorte van een eerste kind een beetje uitgewoond van onderen'. Vervolgens werd ik doorgestuurd voor een versie. Na dit contact heb ik besloten om niet meer naar dit ziekenhuis te gaan om te voorkomen dat ik ooit nog met deze gynaecoloog geconfronteerd zou worden. Deze gynaecoloog had mij beter kunnen helpen als hij serieus geluisterd had en ook echt had gekeken. Hij had dan kunnen ontdekken dat ik zwangerschapsdiabetes had en daarop had actie genomen kunnen worden. Nu is mijn zwangerschapsdiabetes pas na de geboorte van mijn kind (5700 gram) ontdekt. Kortom, ik vind dit een arts die niet luistert en geen respect heeft voor vrouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Scholten, P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.