Waardering over Schreuder, H.W.R., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 24 september 2016

9.5
  • Baarmoederhalskanker
  • Oncologie

Dokter Henk Schreuder, Gynaecoloog-oncoloog, de enige mannelijke dokter met wie ik te maken kreeg tijdens mijn hele behandelproces. Maar wat een dokter! Zodra je met hem praat, merk je gewoon, dit is een man die zijn werk uitoefent met 'passie' voor het vak. Het is o.a. de manier waarop hij met je praat, hij voelt feilloos bepaalde zaken aan die voor een gemiddelde vrouw moeilijk bespreekbaar zijn; hierdoor stelt hij je heel erg op je gemak en krijg je bij hem héél snel een veilig en vertrouwd gevoel. Daarnaast merk je héél snel dat hij zeer ervaren is en een enorme expertise beheerst! Ook is hij op een zeer aangename manier "recht door zee", heel eerlijk, duidelijk en naast dossierkennis onthoudt hij heel veel; ik zou bijna zeggen: een man die maar een half woord nodig heeft! en dat als dokter, dat is gewoon uniek! Ik ben behandeld voor uitgezaaid cervix carcinoom, stadium 3B, dus in mijn geval chemo + bestraling (+brachytherapie). Ik vind dat hij mij voortreffelijk heeft "aangepakt", alle onderzoeken en behandelingen heeft hij (samen met "zijn" team, o.a. de Radiotherapeute Mw. Dr. I.M. Jurgenliemk-Schulz, lees a.u.b. ook mijn waardering voor haar!) op een verantwoordelijke, kundige, snelle en op een zo aangenaam mogelijke manier laten verlopen, hierdoor leef ik nog steeds! en voor die inzet, daar ben ik hem natuurlijk bijzonder dankbaar voor! Dokter Henk Schreuder, een kundig dokter en een 'warm' mens, wat heb ik een geluk dat ik hem getroffen heb en niet ergens anders terecht ben gekomen! Ik spreek hem nog steeds, voor controle-onderzoek, ieder halfjaar en door hem (en "zijn" team) heb ik er alle vertrouwen in dat mijn droom later toch nog kan uitkomen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schreuder, H.W.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.