Waardering over Sollie-Szarynska, K.M., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 19 december 2016

• Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Dr. Sollie is een geweldige gynaecoloog!Wij zijn bij haar terecht gekomen in week 24 van mijn zwangerschap i.v.m. complicaties.Dr. Sollie heeft ons heel goed begeleid, is altijd eerlijk tegen ons geweest en heeft een hoop geduld met ons gehad.Het was een erg onzekere periode, maar ze heeft ons er echt doorheen gesleept.Moeder en kind stonden altijd voorop, nooit het idee gehad dat we teveel waren.Ze is recht voor de raap en draait er absoluut niet om heen, dat hebben wij als erg prettig ervaren!Uiteindelijk bevallen in Nijmegen i.v.m. de complicaties, maar voor mijn na-controle toch naar dr. Sollie geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sollie-Szarynska, K.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.