Waardering over Spinder, T., Ziekenhuis MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 14 juni 2011

5.7

Super was het dat ik direct terecht kon voor controle toen ik aan het einde van de zwangerschap een te hoge bloeddruk kreeg en het wenselijk was dat ik gezien werd door een gynaecoloog. Er was onderbezetting bij het dienstdoende personeel, zodoende werd ik aan CTG gelegd en moest ik maar roepen als er vreemde uitschieters op het scherm zichtbaar werden (!) De gynaecoloog luisterde goed bij het maken van een echo; wij wilden het geslacht niet weten, en daar heeft hij op geanticipeerd. De gynaecoloog heeft echter nooit mijn bloeddruk op gemeten, wat wel had gemoeten. Dan had hij gezien dat ik op dat moment al opgenomen had moeten worden in het ziekenhuis. Hij heeft me echter naar huis gestuurd, mij het gevoel gevend dat ik me aanstelde. Het gevolg was dat ik enkele dagen later met spoed moest worden opgenomen. Niet zorgvuldig gehandeld! Er is mij niet verteld wat de vervolgafspraken werden, of hoe er verder gehandeld zou gaan worden. Dit zorgde voor veel onrust. Wel een vriendelijke, laagdrempelige man. * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spinder, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.