Waardering over Stekelenburg-de Vos, S., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 2 augustus 2012

Mijn leeftijd is 91 jaar. De volgende dag kon ik al bij dr. Stekelenburg terecht. Een en al lof voor deze arts en het Albert Schweitzer Zkhs (Zwijndrecht). Voldoende (kostenloze) parkeer ) gelegenheid. Van het telefonisch een afspraak maken tot en met de behandeling geen enkel punt dat voor verbetering vatbaar was. Enig punt van kritiek zou de hoogte van de prijs van een kopje koffie in het restaurant in de hal kunnen zijn. Maar bij een dergelijk goede ervaring neem je dat graag voor lief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stekelenburg-de Vos, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.