Waardering over Stigter, R.H., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 19 juni 2012

3.8

Na eerst een hele tijd te hebben moeten wachten waren we aan de beurt. Terwijl de deur open stond en er dus geen patient bij hem zat. Op elke vraag die ik stelde was het ja of nee en geen verdere uitleg. Erg kort af. Mijn eerste zwangerschap was een keizersnede i.v.m. dat ze in stuit lag en we dus de risico's moesten afwegen voor ons kindje en voor mijzelf. Nu bij de tweede is een natuurlijke bevalling mogelijk als het kindje gewoon indaald alleen moet dit in het zh i.v.m. zwakke plek baarmoeder (litteken) Ik vroeg dus of het niet verstandig was om dan nu ook voor een keizersnede te gaan. Toen kreeg ik heel kort een antwoord ik had er zelf gekozen. De man was alles behalve vriendelijk of behulpzaam om het één en ander toe te lichten of uit te leggen.

Reactie van/namens Stigter, R.H.

Goedemorgen,

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over uw bezoek aan deze gynaecoloog. Wij stellen het op prijs als u hierover contact opneemt met de klachtenfunctionaris van het Deventer Ziekenhuis. Dit kan via telefoonnummer (0570) 536 172.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stigter, R.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.