Gynaecoloog Trimbos, J.B.M.Z.

Geslacht
Man
Specialisme
Oncologie
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Trimbos, J.B.M.Z., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 30 november 2012

Dr Trimbos gaf mij direct een heel goed (buik)gevoel. Ik kwam bij hem voor een second opinion vanuit Utrecht. Maandag gebeld, donderdag al handen geschud, geweldig! Luistert goed, neemt je serieus, jij bent niet de zoveelste patient voor hem en dat merk je aan zijn warme benadering. Kundig ook, medisch weet hij waar hij het over heeft. Heeft mij samen met dr. Hartgrink geopereerd op 7 nov 2012 aan een gezwel in buik en baarmoederverwijdering. Ondanks nog veel onduidelijkheid voor de operatie, toch beheerst, kalm en duidelijk naar patient toe. Na operatie ook veel aandacht, komt vaak langs, luistert goed. LUMC mag trots zijn dat ze zo'n arts in huis hebben!! ik ben hem zeker zeer dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trimbos, J.B.M.Z.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.