Waardering over Trotsenburg, M.A.A. van, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 12 april 2016

4.0
  • Interne geneeskunde

Deze man raadde mij sterk aan om een operatie te ondergaan, zonder een duidelijke medische noodzaak. "Alle anderen doen dit wel gewoon, dus jij kan het beter ook laten doen. Dan kan je eerder je geslacht op je paspoort laten wijzigen" Ik ben achteraf blijk dat ik mij niet heb laten opereren. Dit was overigens vlak voordat de wetswijziging omtrent geslachtsaanpassing doorgevoerd werd. Bovendien was het consult om mijn hormoonwaarden te controleren. Hij was vergeten dat ik hormoonremmers en aromataseremmers gebruikte "Gôh, wat raar dat je waarden zo extreem laag zijn. Niets verontrustends hoor." Terwijl het mij niet normaal lijkt als alleen de geslachtshormonen plots nauwelijks detecteerbaar zijn...

Bent u of werkt u voor Trotsenburg, M.A.A. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.