Waardering over Trotsenburg, M.A.A. van, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 6 september 2016

3.3
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik had al 2 weken ernstige klachten na een operatie uitgevoerd door dr. van Trotsenburg. Ik kon alleen maar huilend in bed liggen. Pas na een week kon ik bij hem terecht. Hij nam mijn pijn absoluut niet serieus. Toen hij een lichamelijk onderzoek wilde doen gaf ik mijn grenzen aan, en zei hij dat hij deze accepteerde (echter pas na met mij 'onderhandeld' te hebben over mijn grenzen). Vervolgens, terwijl ik in de gynaecologische stoel lag en dus in een kwetsbare positie lag, is hij toch over die grens heen gegaan. Dit deed niet alleen ontzettend veel pijn, ik voelde me ook ongelofelijk naar nadien. Ik werd weer naar buiten gestuurd met 3 pijnstillers, en heb uiteindelijk zelf mijn complicatie opgelost met een andere arts (niet verbonden aan dr. van Trotsenburg).

Bent u of werkt u voor Trotsenburg, M.A.A. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.