Waardering over Ünsalan, H.W., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 5 september 2011

3.7

Ik wil liever niet in detail treden omdat ik het erg pijnlijk vind om aan de behandeling van deze arts terug te denken. Ik heb helaas een klacht tegen deze man moeten indienen over de manier waarop hij mij bejegende. Ook gaf hij tegenstrijdige medische informatie. De klacht werd door de klachtenafdeling van het Diakonessen zeer onwillig en laks behandeld. Als u kundig en respectvol behandeld wilt worden kunt u beter naar een andere gynaecoloog gaan. Het beste ook in een ander ziekenhuis. Er is een reden waarom de wachtlijst van de afdeling Gynaecologie juist in dit Utrechtse ziekenhuis het kortst is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ünsalan, H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.