Gynaecoloog Veen, A.J. van

Gynaecoloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Veen, A.J. van, Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 11 december 2016

Vruchtbaarheidsproblemen

Specialisme

Fertiliteit en voortplantingsgeneeskunde

Als echtpaar kwamen wij eerst bij de fertiliteits verpleegkundige terecht, dit verliep zeer zorgvuldig, we voelden ons respectvol bejegend en er was duidelijk een luisterend oor. Echter de vervolgafspraak bij dr van Veen hebben wij als onzorgvuldig en zeer zakelijk ervaren. De afspraak was niet voorbereid, ongevraagd zat bij beide gesprekken een arts in opleiding, zelfs tijdens de inwendige onderzoeken hebben wij als patiënt gevraagd welk onderzoek er ging uitgevoerd worden omdat dit niet werd benoemd. Na een pijnlijke boodschap / uitslag te horen voelden wij ons niet gezien en gesteund.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Het telefoonnummer is 0341-463801. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veen, A.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.