Gynaecoloog Veen, J.

Gynaecoloog

Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Veen, J., Ziekenhuis Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven op 4 maart 2016

Blaasverzakking

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Het gemiddelde cijfer valt hoger uit doordat ook andere factoren worden gewaardeerd die geen betrekking hebben op de gynaecoloog zelf.Ik raad af om deze gynaecoloog te bezoeken.Ik vind het zeer slecht dat er bij mij een implantaat is geplaatst nadat er gewaarschuwd is voor deze implantaten. Achteraf wil de heer niet alle informatie met betrekking tot de operatie willen geven.

Reactie van/namens Veen, J.

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zijn te bereiken via (040) 888 9481 of via klachtenfunctionaris@mmc.nl Met vriendelijke groet,

Afdeling marketing, communicatie en klantrelaties

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veen, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.