Gynaecoloog Wibbens, B.

Gynaecoloog

Geslacht
Man
Er zijn 15 waarderingen Waarderen

Waardering over Wibbens, B., Ziekenhuis Ziekenhuis Amstelland - Amstelveen op 4 februari 2017

Bevalling

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Dokter Wibbens Heeft 10 dagen geleden ons 2e kindje gehaald middels een gentle sectio. De vorige keer (2013) was de door hem verleende zorg (een gewone sectio) erg goed bevallen. Toen ik weer zwanger was heb ik geen moment getwijfeld en verzocht of ik wederom bij hem terecht kon als patiënt. Het is een arts met oog voor jou als mens en hij neemt echt de tijd en aandacht die nodig is. Een verademing om bij hem patiënt te zijn naast een vakman ook in het bezit van een gezonde dosis humor.Hij is betrokken, kundig en levert een knap staaltje chirurgisch werk met hele mooie littekens. Wij hadden ons geen betere gynaecoloog kunnen wensen om onze kinderen ter wereld te brengen. Met een fijn gevoel geven wij hem dan ook een dikke10. Dokter Wibbens bedankt voor de goede zorgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wibbens, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.