Waardering over Woiski, M.D., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 1 januari 2018

• Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Bij 23.5 weken zwangerschap ben ik bij dr. Woiski terechtgekomen i.v.m. dreigende vroeggeboorte waarna er een nood cerclage is aangelegd. Na langere ziekenhuisopname, rust en goede controles ben ik met 40 weken bevallen van een gezonde zoon.Dr. Woiski heeft met zeer veel zorg en aandacht ons bij elk stadium onze mogelijkheden op een rustige en duidelijke manier uitgelegd en al onze vragen beantwoord, hierdoor konden wij steeds samen de voor ons juiste beslissingen nemen.De operatie maar zeker ook de zorg erna (langere ziekenhuisopname, rust en controles) hebben ertoe geleid dat onze zoon gezond en op termijn geboren is. Wij zijn haar en haar team daar ontzettend dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woiski, M.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.