Waardering over Yedema, C.A., Ziekenhuis HMC Westeinde - Den Haag op 20 februari 2014

8.8
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik had een ernstige ruptuur na mijn eerste bevalling, vierdegraads en vaginawand gescheurd. Dr. Yedema heeft mij geopereerd met een perfect resultaat! Het ziet er zo goed als vanouds uit en ik heb nergens last van, niet op korte termijn en niet op lange termijn, geen klachten eraan over gehouden. Ik ben Dr. Yedema onbeschrijfelijk dankbaar voor dit knappe staaltje chirurgie:) Ik hoop echt dat hij mijn volgende bevalling kan doen en mocht het misgaan dat hij mij weer opereert. Mijn dank is groot meneer Yedema!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Yedema, C.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.